۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۵, جمعه

بدو بدو حرررررررررررراجه

لطفا موارد زیر را با دقت مطالعه کنید:

١- نام

٢- تحصیلات

٣- عنوان شغلی، کد طبقه شغلی

۴- متوسط درآمد ناخالص از شغل اصلی؟

۵- متوسط درآمد از سایر منابع

۶- مشخصات واحد مسکونی: ملکی، اجاره و ...

٩- مساحت بنا / ارزش ملک

١٠- ارزش سایر املاک و مستغلات

١١- آیا بیمه هستید؟

١٢- خودرو: دارید / ندارید

١٣- ارزش خودرو

١۴- وام بانکی دارید؟ قسط ماهیانه آن.

و ....

مواردی که ملاحظه فرمودید مربوط به بازجویی از یک متهم نیست، موارد فوق برخی از آیتم های فرم پرداخت نقدی یارانه ها است که توسط تیم اقتصادی دککککککککککتتتتتتتتتتتتتتر احمدی نژاد طراحی شده است.

اتفاقی که در حال رخ دادن است، نه زیاد کردن امکانات و رفاه جامعه با کار و تلاش، بلکه صدقه دادن دولت و تبدیل تمام افراد جامعه به مواجب بگیران دولت است.

جنگ فقیر و دارا که پایه فکری رهبران انقلاب ما را تشکیل می  دهد امروز شکلی وقیح تر به خود گرفته است. آنچه دولت مردان ما می کنند خلق فرصت کار  و فرصت تولید ثروت برای همه نیست، آنچه آنها می کنند تقسیم پول نفت و از بین بردن خزانه ای است که اگر آن را به دست عاقلی می دادند، وضع مردم این چنین نبود.

سفله پروری و همه را به دولت وابسته کردن هدف عالیه این نظام پلید و دغل کار است.

کم نیستند خانواده های کم درآمد که دل به این طرح و پول نقد آن خوش کرده اند. اینان چرا از خود نمی پرسند که کجای دنیا این طرح اجرا شده که ما داوطلب آنیم؟

پرسش های من در مورد این طرح بی شمار است:

الف) چه تضمینی وجود دارد که قیمت نفت در سالهای آینده هم بالا بماند که دولت بتواند به تعهد خود مبنی بر پرداخت یارانه به همه افراد کشور پای بند بماند؟

ب) آیا جز این است که همین امروز هم دولت در پرداخت حقوق و مزایای کارمندان خود ناتوان مانده است؟ اگر شک دارید از یک معلم مدرسه و یا یک بازنشسته سوال کنید.

ج) آیا بلای کارت بنزین و صفهای بی نهایت و ... برای ما کافی نیست؟ تا کی به این روال باید ادامه دهیم؟

د) چرا در وطن ما که همه اقلام یارانه ای است، قیمت تقریبا همه چیز از اروپا و امریکا گران تر است؟ اگر یارانه ها حذف شود، آنگاه چه خواهد شد؟

و ....

کلام آخر: انقلاب اساس و ریشه ای جز مشاجرات فقیر و غنی نداشت، برای اثبات حرفم به انتقادهای البته به حق در مورد جشن های ٢۵٠٠ ساله مراجعه کنید و اثری که این جشن ها در دل مردم داشت. احمدی نژاد و طایفه او هم نتیجه همین موضوع هستند: تنفر از ثروتمندان. کار آنها هم خلق ثروت و رفاه برای مردم نخواهد بود،‌آنها فقر و نکبت را برای همه ما به ارمغان خواهند آورد و البته در این کار رعایت مساوات و عدالت را خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر