۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

آمریکا

دیدگاه مردم ایران نسبت به آمریکا را می توان در چند گروه طبقه بندی کرد:

گروه اول: آنهایی که اطلاعاتشان را از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی کسب می کنند.در نظر این گروه از افراد آمریکا مملو از افراد جنایت کار و جنایت پیشه است، آمریکا جایی است که کثیف ترین اتفاقات بشری در آنجا رخ می دهد، در آمریکا خانواده و زندگی خانوادگی وجود ندارد و همه فاسق و فاجر هستند. آمریکایی یعنی یک انسان جانی باالفطره است که به راحتی آدم می کشد و به هیچ وجه نمی توان و نباید با او رابطه برقرار کرد. در نظر این آدمها، در آمریکا سیاه پوستان همگی تحت شکنجه و ظلم هستند و زنان هم فقط برای ارضای تمایلات جنسی شهوت پرستان وجود دارند و ... مرگ بر آمریکای جهانخوار. آمریکا بود که ما را به این وضع کشاند، آمریکایی ها همه مترصد این هستند که ایران و ایرانی را خراب کنند، وحشی، بی ادب، تنبل، خودخواه. خون دنیا را این شرکت های صهیونیستی مکیده اند: مک دونالد، کوکا و ... آزادی؟ اوه اصلا. در آمریکا خفقان است و همه فقط به سی ان ان گوش می دهند. مردم آمریکا تحت بیشترین فشار اقتصادی هستند و هر روز که می گذرد وضع اقتصاد آمریکا خراب تر می شود. چیزی به فروپاشی آمریکا نمانده. اسلحه: بچه ها هم آدم می کشند. هیچ جا امنیت نیست. به همه آدمها تجاوز می شود. به زور اسلحه یا وعده و وعید پولی. شراب و شرابخواری همه جا را فراگرفته است. در خیابانها همه مست هستند و عربده کشی. اگر شبها پیاده در خیابان بری کارت تمام است. مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکای جهانخوار.


گروه دوم: آنهایی که اطلاعات خود را از فیلم های هالیوودی می گیرند: وااااای آمریکا! ای کاش من اونجا بودم. اونجا همه آدمها خوشگل و باحال هستند. دخترها همه با بیکینی تو خیابون ها راه می روند. واااااای آمریکا!!!! خوش به حالتون که آمریکا هستید. اونجا می گن که ماشین مفته. چند تا ماشین دارید؟ طبقه چندم آسمان خراش زندگی می کنید؟ واااااای آمریکا! خوش به حالتون. کاش ما هم اونجا بودیم. خوش به حالتون که می تونید هر شب برید مک دونالد و بعدش هم برید دانسینگ. همه ی شبها حال می کنید؟ می گن اونجا خیلی باحاله. آبجو، سکس، اتوبانهای ده بانده. خوش به حالتون! راستی چقدر حقوق می گیرید؟ می گن اونجا سرمایه گذاری خیلی سود آوره. چند هزار تا هم کانال تلویزیونی داره. واااااای خدا عجب جاییه. حتی اسلحه هم آزاده. تو چی خریدی؟ من جات بودم یک شات گان می خریدم و شبها باهاش می رفتم شکار سیاه های خلاف کار و .... وااااای آمریکا، کاش من اونجا بودم. با صد تا دختر خوشگل هم دوست(؟) می شدم و خلاصه حال می کردم. از کنسرت ها کدومها رو رفتی؟ ابی؟ داریوش؟ واااای منصور. من قربون همشون برم. راستی از لیلا فروهر چه خبر؟ تو اون خیابون لس آنجلس راه رفتی؟ چه با شکوهه. کاش می شد من هم تو بورلیهیلز یه خونه ویلایی می داشتم و ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر