۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

تير خلاص

نمي دانم كه حقيقتا بايد خون گريست يا مرد؟
اين متن كه نوشته عضو شوراي شهر است را بخوانيد. نويسنده متن به دليل جايگاه قانوني و حقوقي كه دارد، مزخرف نمي نويسد.

من مي خواهم فرياد بزنم و بپرسم كه اين گلوله هايي كه اين پسر را نابود كرده از كجا شليك شده است؟ چه كسي تير خلاص به او زده؟ دو گلوله در سر و صورت.

سرلشكر فيروزآبادي در نامه شان به مهدي (عج) فرمودند كه نيروهاي ضدشورش به سلاح گرم مسلح نبوده اند و تمام تيراندازي ها كار منافقين بوده است، كلي هم قسم خوردند و كلي هم اشك ريختند.
مي خواهم بگويم، مردك، هنوز نمرده كل هيكل كثيفت رو لجن فراگرفته. خجالت بكش.
بچه هاي مردم را كشته ايد و ناقص كرده ايد، آن وقت مي گوييد منافقين؟

ما را احمق فرض كرده اي؟ احمق خودت هستي و آن پليد بالادستي و زيردستان مدح و ثناگويت.
آنهايي كه تو منافق مي خواني، در گوشه اي از بيابانهاي عراق گير افتاده اند و به نان شب محتاج. و مگر نه اين است كه 5 سال است سردسته كثيفشان در زير خاك خوابيده و سالهاست كه در هيچ جايي ديده نشده و مگر نه اين است كه نيروهاي امنيتي شما، زير و بم آنها را مي دانند.
چگونه است كه منافقين مي زنند و مي روند؟ پس تو و امثال تو كه شكمتان از مال مردم در حال تركيدن است، كجا بوديد كه آنها را دستگير نكرديد؟

آقايان، چشم و گوش خودتان را باز كنيد. شما به مردم ايران و جوانان ايران ستم كرده ايد. اگر امروز توانستيد مردم را به ظاهر ساكت كنيد، بدانيد كه اين آتش، زير خاكستر مي ماند و همه شما را به آتش مي كشد و خاكستر حقيرتان را بر باد مي دهد.

به راستي خدايي كه تمام كائنات را تدبير مي كند، در تدبير ظلم تو و امثال تو درمانده است؟ چنان خوار و ذليلتان كند كه مانند نداشته باشد. صبر خدا هم حدي دارد.

۳ نظر:

  1. باید بشی دادستان دادگاهی که اونا رو محاکمه می کنه.البته قاضی نه.

    پاسخحذف
  2. خدا وجود نداره چون اگه داشت دنیا جای بهتری بود.

    پاسخحذف
  3. به دوستم:
    خدا براي سعادت بشر همه امور را آماده كرده، اگر آدميزاد احمق است و احمقانه رفتار مي كند، به خدا چه ربطي داره؟

    پاسخحذف