۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

کمک

رییس جمهوری عربی مصر
برادر معزز و مکرم جناب حسنی مبارک،

این روزها آشوب و فتنه جوانان فریب خورده، گریبان کشور جنابعالی را نیز فراگرفته. ما نیز همچون شما، با چشمانی باز نظاره گر تحولات هستیم.
دو کشور بزرگ و اسلامی ایران و مصر دارای مشترکات فراوانی هستند و همواره ملت و دولتهای دو کشور با یکدیگر در تعامل بوده و خواهند بود. چندی پیش ما نیز دچار فتنه و آشوبی عظیم شده بودیم که با عنایات خاصه، توانستیم چشم فتنه را درآوریم و اکنون آرامش و ثبات دوباره به بلاد ما بازگشته است.
جناب مستطاب مبارک؛ نگرانی شما را درک می کنیم. نگرانی شما، نگرانی ما نیز هست. بنابراین باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا شر شیطان را به خود او بازگردانیم و بلاد مسلمین را به آرامش رسانیم.
ما توانایی ها و ظرفیت هایی داریم که فقط خودمان از حضور آنها آگاه هستیم. برخی از آنان را مخلصانه هبه حضور می کنیم تا اگر مصلحت اقتضا کرد، از آن توانایی های بی نظیر در راه بازگرداندن آرامش و ثبات به کشور خویش استفاده نمایید.

الاحقر
ولی معظم تمام عالم

پی نوشت: به پیوست تعدادی از قوای لباس شخصی و علمای متخصص در امور انتظار و علی شناسی و مهدی شناسی و طلحه و زبیر شناسی و تعدادی از عظمای مداحی و سینه زنی و قمه کشی و لات بازی، روانه سرزمین فراعنه می گردند. هدیه شخصی و خاصه این حقیر نیز یکی از شبکه های تلویزیونی همراه با مباحث بصیرت زایی و برنامه نظر کرده بیست و سی می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر