۱۳۹۳ شهریور ۶, پنجشنبه

Phil Collins

امروز اتفاق جالبی افتاد،

من از کارهای استینگ خوشم می آید، بخصوص آنهایی که معروف تر هستند مثل اینها +، ++.
امروز کاملا تصادفی رفتم به سراغ آهنگ هایی که خود یوتیوب پیشنهاد می دهد، این را هم بگویم که اصولا خیلی موسیقی نیستم و فقط گهگداری سراغ یوتیوب می روم.

خلاصه، یکی از لینک های پیشنهادی مجموعه ای بود که با استینگ شروع می شد. تا رسید به آهنگ پنجم، عالی بود. عالی.
آهنگی که سالها قبل بارها و بارها گوش داده بودم. آهنگی که در کاست داشتم، اما بعدا روی آن کاست یکی از کارهای عالی شجریان را ضیط کردم و آهنگ از بین رفت و من مثل ابله ها دائم افسوس می خوردم. فقط حدود 30 ثانیه اش باقی مانده بود. همیشه گوش می دادم که آیا جایی ان را پخش می کند یا نه، تا امروز که یافتم :)

داستان کاست و ضبط مجدد و ... را اگر این روزها به بچه ها بگویی انگار از فضا آمده ای.

۱ نظر:

  1. در رابطه با همين موضوع تعريف كردن بعضي چيزها براي بچه ها و عجيب بودن اون بهتون پيشنهاد ميدم خندوانه رو از يو تيوب بخش هاي رضا شفيعي جم رو ببينيد
    من بطور تصادفي ديدم
    زنجبيل

    پاسخحذف