۱۳۹۳ شهریور ۹, یکشنبه

ظهور مادر خدا !

ایدئولوژی ها چشم و گوش را از آدمها می گیرند، اما زبان شان را دراز می کنند، فرقی هم نمی کند که آن ایدئولوژی نامش چیست، اسلام (انواع و اقسام)، مسیحیت، یهودیت، مارکسیسم و ...

همه خودشان را حق می دانند و بقیه را باطل و منحرف و شکست خورده و ...

ایمان آورندگان به هر ایدئولوژی خصلت مشترک دیگری نیز دارند، آنها با دقت و وسواس تمام، ایرادات دیگر ایدئولوژی ها را می دانند و از آن نقاط ضعف برای تبلیغ خودشان کاملا استفاده می کنند، اما هرگز نیم نظری انتقادی به افکار خودشان ندارند. چشم شان در برابر خودشان کور است و گوششان کر.

دو هفته قبل وقتی منتظر یکی از دوستان بودم و چند دقیقه ای کنار ماشین منتظر بودم، دو پسر جوان امریکایی، یکی سفید و یکی سیاه، بر من نازل شدند! می خواستند "آگاهی" دهند! از بازگشت عیسی گفتند و آمدن "مادر مقدس، مادر خدا" (که مریم نیست) بر روی زمین و نشانه های آن و ... و البته سال مهم 1948.
آنقدر مزخرف گفتند که حوصله ام سررفت. گفتم نظرت درباره انجیلی که می فرماید زمین 7000 سال قبل خلق شده چیست؟ گفت این را خدا گفته پس حتما درست است. گفتم درس خوانده ای؟ دانشگاه رفته ای؟ گفت بله رفته ام. اما اینها همه از رموز انجیل هستند، این عدد هم یکی از آنهاست. گفت به خدا اعتقاد داری و قدرت نامحدودش؟ همان خدا در انجیل این ها را گفته، پس تردیدی در صحت آن نیست. خلاص. 
دیدم که بحث فایده ای ندارد،

چقدر شبیه همین صغری کبری ها شنیده ایم؟ کافی است از یکی از علما عظمای دین مبین اسلام بپرسی که دلیلش برای تحریف نشدن قرآن چیست؟ به احتمال قریب به یقین برای آیه ی "و انا نزلنا الذکر و ..." را خواهد خواند.
با او ساعتها حرف بزن که حالی اش کنی که برای من دلیل داخل دینی نیاور، اگر فهمید جایزه دارید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر