۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

سازمان شستشوی مغزی

آدمها و گروه هایی در دنیا هستند که انگار کاری جز کثافت کاری و تبهکاری ندارند، هر زمان هم به سمت و سویی می روند و هر روز سازی نو می سازند. تنها مشخصه ثابت شان هم همان کثافت کاری است ولاغیر.
سازمان مجاهدین خلق یکی از این موجودات پلید روزگار است، هر روز به شکلی و هر روز کثیف تر از دیروز.
همکاری با صدام عراقی بارزترین سند پلیدکاری این هاست، شستشوهای مغزی و اردوگاههای عجیب و غریب و رفتار فاشیستی و سلسله مراتب جنون آمیز و ... از دیگر نمودهای این گروه سراپا پلید و دروغگوست. 
تازه ترین خبر هم جنگیدن این فریب خوردگان در سوریه است، نه برای مردم سوریه که مقابله با ایران. این جماعت فقط به یک فکر هستند: انتقام، انتقام از جمهوری اسلامی به هر قیمت ممکن و ناممکن، یک روز در کنار صدام عراقی و امروز در کنار عزت ابراهیم الدوری بعثی.
کینه ورزی این موجودات در عالم سابقه ندارد، گرفتار کردن هزاران جوان و نوجوان و ... 
آمدن احمدی نژاد پلید برای این گروه موهبتی بود، اینهایی که رفته رفته در حال اضمحلال بودند، با آمدن این دیوانه ی نامتعادل جان تازه ای گرفتند و امروز به مدد نادانی جوانان خام اما دردکشیده ی رانده شده از جمهوری اسلامی ارتش تازه ای راه انداخته اند و مدعی آلترناتیو بودن برای حکومت هستند و ...
ای وای بر ما که دائم باید از چاله به چاه منتقل شویم. 
امان از درون آن سیستم شستشوی مغزی که چنان آدمها را دیوانه و کینه ورز می کند که حرف هیچ کس دیگری جز مریم و مسعود پلید را "نمی شنوند" انگار که کر مطلق هستند، امان از روزی که مردم بی خبر رو به این جماعت شیاد و فاشیست کنند، امان.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر