۱۴۰۱ دی ۲۰, سه‌شنبه

کشتن به نام علی و محمد

 آقایان بی محابا از اعتبار علی و محمد خرج می کنند. می گویند علی هزارن نفر از بغات را گردن زد، ما هم در برابراغتشاشگران همان می کنیم. آقایان شما نه شرف دارید نه دین. 

آن جوان درمانده و گرفتار هم می گوید اگر این دین است، لعنت به اول و آخرتان. لعنت به دین تان، لعنت به همه مقدسات تان. و بی راه نمی گوید. آقایان! همه چیز را نابود کرده اید. دین و دنیای همه را تباه کرده اید.

نوجوان که بودم شاهد کنایه ها به عموی مرحومم بودم که وابستگی به طیف ضدحکومتی و دینی داشت. آن روزها مدرسه و منبر پر بود از انواع حدیث و روایت از علی و محمد در باب ولایت فقها و ... وهم آن روزها می شنیدیم که فلان حدیث از پیامبر دروغین است که هر کسی پرچم حکومت به نام دین بلند کرد طاغوت است و ... و بعدترها شنیدیم سخنرانی آیت الله طالقانی را که استبداد دینی دمار از روزگارتان درخواهند آورد و ... و این روزها می بینیم که ضحاک زخم خورده نعره می کشد و اعدام می کند، مگر زخمی که از پنچه زنان ایران خورده است را درمان کند.

آقایان! شما نه شرف دارید، نه دین دارید، نه بویی از انسانیت برده اید. شما ضحاکان روزگار ما هستید. می روید، با خودتان دین را هم به مدتی طولانی خواهید برد. لعنت خدا بر شما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر