۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه

کیهان نگاری

اصلا می خواهم بگویم که انتخابات زیبنده نظام اسلامی و ولایی ما نیست و نوعی شرک و ترک اولی است،

به چند دلیل:
اول: ما از نعمت ولی فقیه برخورداریم، اکثریت مطلق مردم کشور ما هم ولایت مدارهستند و به دنبال پیروی از اوامر ولایت، چنانکه در انتخابات های قبلی هم مردم همواره در جستجوی رای "آقا" و نظر ایشان بوده اند تا با تمسک به آن، رای خود را به صندوق بیندازند. حال که چنین است، چرا باید مردم را در سختی و اضطراب جستجو و کشف رای و نظر "آقا" نهاد؟ این سازوکار رای گیری برای ممالک غربی است که خدا و پیامبر ندارند تا به آنها روش درست را نشان بدهند، حال که ما این نعمت را در دسترس داریم چرا باید ناشکری نماییم؟

دوم: در موارد معدودی مردم فریب شیطان رجیم را خورده اند که تاوان آن را کل کشور و بخصوص ولی امر مسلمین داده است، مثلا قضیه بنی صدر فراری و خاتمی و هاشمی و موسوی را در نظر بگیرید، مردم با همه ولایت مداریشان، بخاطر پنهان ماندن رای ولایت امر و البته دسایس دشمنان، فریب شیطان را پیروی کردند که الحمدلله شکر خدا با پایمردی ولایت امر نقشه شوم شیطان در همه موارد خنثی شده است و حکم ولایت امر جاری است. حال چرا باید اشتباهات گذشته تکرار شود؟

۳ نظر:

  1. کاملا موافقم. بنظر من بهتر است از این به بعد به جای گسترش فرهنگ منحط غربی و ساز و کار های بیفایده و مضر ان؛ طبق یک برنامه زمانی مشخص مثل هر دو سال یکبار و حتی شاید هر سال مردم بیایند و با مقام عظمای ولایت (م.ع.و.) تجدید بیعت کنند. در همین مراسم هم افرادی را از طرف خود بعنوان نماینده و حکم معرفی می کنند (البته برای اینکه شورای عظمای نگهبان هم بیکار نماند یک فکری هم برای آنها می کنیم سرشان گرم کشف و حذف معلوم الحالها باشد). اینها می شوند نماینده های مردم و زیر نظر آقا امام شانزدهم سرگرم مبارزه با استکبار و خدمت به اسلام و مشت زنی می کنند تا موعد بعدی.

    پاسخحذف
  2. با نمام علاقه ای که به زنبور دارم نظر من به پیشنهاد موبینو نزدیکتر است چون همخوانی با اصل سیره و سنت و دین مبین دارد.

    پاسخحذف