۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

علي / علي

مي خواستم متن زير را بعد از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، براي علي زمانه ، رهبر معظم انقلاب و مسلمين جهان، آيت الله العظماء خامنه اي دام الظله بنويسم، اما چون متاسفانه به ايشان دسترسي ندارم، اينجا نوشتم، همانند سرلشكر سنگين وزن لشكر اسلام، فيروزآبادي كه براي امام زمان (عج) نامه مي نويسد، اما آن را در روزنامه ها منتشر مي كند. در هر حال،

مي خواستم از رهبر معظم مسلمين جهان بپرسم كه بازداشتگاه معادل كهريزك و زندان اوين در زمان علي (ع) در كدام منطقه كوفه بوده؟ و به چند نفر از پسران و دختران خوارج در آن تجاوز شده است؟ و معادل اطلاعات سپاه و ... در زمان ايشان چه بوده؟

مي خواستم بپرسم كه معادل نيروي انتظامي و سپاه و بسيج و لباس شخصي ها در زمان ايشان چه بوده و اينكه شير سپاه علي(ع)، مالك اشتر نخعي در كدام يك از آنها مشغول خدمت بوده؟

مي خواستم بپرسم كه چرا از دادگاه و اعترافات طلحه و زبير خبري در تاريخ نيست و چرا بجاي جنگ با آنها، براي آنها دادگاه تشكيل نشده؟

مي خواستم بدانم كه دادستان علي (ع) در آن زمان هم قاضي مرتضوي بوده و يا اينكه حضرتش از داشتن ياراني صديق چو او محروم بوده؟

مي خواستم بپرسم كه كيهان در آن زمان چگونه به وظيفه خويش عمل مي كرده و آيا در آن زمان هم شريعتمداري همه كاره آن بوده و يا اينكه علي از وجود داشتن ياراني مثل او نيز محروم بوده؟

مي خواستم بپرسم كه چرا اسم بزرگ علي، سه حرف است، اما نام مقام عظماي ولايت در يك خط هم جا نمي شود؟

مي خواستم بپرسم كه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر