۱۳۹۵ آبان ۱۹, چهارشنبه

کابوس نوامبر

مثل کسانی که آوار بر سرشان خراب شده هستیم. دیروز و دیشب نتایج انتخابات امریکا روی سرمان خراب شد، مثل دیوار. مثل 84 و 88.

نه اینکه هیلاری تحفه باشد، نه. اصلا و ابدا. 
که ترامپ فاجعه است. آشغالی است عقب افتاده، نژادپرست، بی شرف، رذل و بی قانون. 

برای مایی که فاجعه سال هشتاد و چهار و هشتاد و هشت را دیده ایم، واضح است که چه خواهد شد. بناهای اجتماعی فرو می ریزد و همه ساختارها به مسخره گرفته خواهد شد. شکاف های اجتماعی بیشتر خواهند شد و فاصله های عمیق تر. سرمایه های انباشه شده به باد هوا می روند و فقط عده ای موج سوار سودی مالی خواهند برد. سودی بی برکت.

آن روزی که خانم هیلاری با آن عطش بی نهایت برای قدرت، با همه عالم و آدم زد و بند می کرد تا سندرز را از معرکه خارج کند، در حالیکه همه می دانستند که قشر جوان امریکایی هیلاری را دوست ندارند، باید فکر این روز را می کردیم.

نیامدن هیلاری مهم نیست، آمدن کسی مانند احمدی نژاد مهم است. آمدن آدمی شلخته و بی توجه به قانون مهم است. باید منتظر ماند تا ببینیم که این مردک نارنجی چشم سفید و طرفداران کم سواد و نژادپرستش چگونه ساختارها را نابود می کند و دنیا را بهم می ریزند.

۱ نظر:

  1. سلام
    منتظر بودم بخونم ،متاسفم كه اينطور نا اميد شديد

    منم فكر ميكردم سنتز گزينه خوبيه ،اما كلينتون رو يه روباه مكار زخم خورده اي ميبينم كه با زد و بند كاراشو پيش ميبره
    يكسال اخير تو دو گروه كه يكيش نصف نصف خانم و اقا بوديم و گروه دوم ٩٥درصد خانم به نتيجه دردناكي رسيدم
    من خودم يك زن هستم و بالا پايين روحي خودم رو لااقل تا حدي ميشناسم و اين دو تا دوره به من ثابت كرد زنان همون قدر كه لطيف و نازك دل و حساس هستن ،وقتي بخوان لطافت خودشون رو پنهان كنن و روحيه جنگجو پيدا كنن ،خيلي خطرناك تر از يك مرد مبارزه طلب هستن
    كلينتون رو اينطور ميبينم ،زني خطر ناك و از او بيشتر ترامپ تاجر مسلك ...ميترسم

    زنجبيل

    پاسخحذف